2/1/10


Estimats Reis d'Orient,


Durant aquest any he intentat fer una mica més feliç a tots aquells que m'envolten. Crec que en general m'he portat bastant bé...

Per això aquest any demano:


- Un munt de petons al coll
- Un sac ple de moments inoblidables.
- També vull mooooolt silenci per poder sentir un cel de violins.

- Poder tocar una estrella
- I que les llàgrimes perdin la sal i a partir d'ara siguin dolces, molt dolces
- Que no em deixin mai d'estimar!!

- I també que la lluna passi molt, molt aprop de la meva finestra cada nit i em xiuxiuegi dolces històries... ( i no és demanr massa, que ell en sigui el protagonista)
- Uhmmm, i també desitjo que em desitgin un et desitjo a cau d'orella ;)
- Ahh i se'm oblidava de demanar-vos que qui vosaltres i jo sabem deixi de fumar. Segur que ell no ho posarà a la seva carta i per això ja us ho recordo jo, d'acord?


Ja sé que els Reis no sempre porten tot allò que se'ls hi demana, però si em dueu nomès algunes d'aquestes coses ja estaré molt contenta. De totes maneres, el cinc de gener deixaré la porta de casa una micona oberta i espero que l'endemà trobi una saca plena de somnis!!!

Prometo seguir intentant dibuixar somriures a la gent que m'envolta, tenyir el món de colors més vius i contiunar ballant al ritme de la música de la vida!

Moltes gràcies a tots tres